Tuesday, February 14, 2023

In. Your. Face!

Pffff, äärmiselt oluline täpsustus: ma panin 20-st Kreeka mütoloogiategelasest ja sümbolist kokku 20 täiesti perfektset paari. 100%. Täismäng.

Ainus asi, mis mind painab, on see, et ma ei saanud 110%. Kahekümnest õigesti ära arvata näiteks 25?? Miks mitte???

Natuke lohutab mind see, et sain oma 100% õiged vastused kätte poole lühema ajaga kui teised sada lihtsurelikku mu ümber. See on.... noh... päris normaalne tase minu jaoks. 

Ja mul isegi ei ole piinlik, et mul oli valesti meeles, kuidas ma need 3 viimast paari ära ühendasin :D See, et mul ebaoluliste asjade suhtes mälu ei ole, on savi. See on lihtsalt osa mu intellektuaalsest isikupärast ;)


Kas ma juba ütlesin, et see, et ma teadlikult mingites võistlusmängudes EI OSALE, on kasulik eelkõige ühiskonnale, aga kindlasti ka mulle. Ei ole vist väga terve, kui ma hakkaksin näiteks bridzhimängu võitmiseks ümberringi valimatult veinipudeliga päid muhku taguma vms... Sest noh, kui te juba ära ei arvanud, võitmine mulle kohe päris palju meeldib või nii. Ja sellisel juhul oleks ma sellest populaarsusauhinnast ikka mõõtmatult kaugel.

No comments:

Hüpohondriline "aga äkki on see patoloogiline?"

Kohati põhjustab ülevõlli eneseanalüüs koomilisi hetki. Aga äkki ma polegi normaalne? Noh, selgesti ei ole, normi piirest kõigun ma ju välja...