Monday, May 3, 2021

Midagi, mida tasub mäletada

 Selle maikuu tulemine, maakodus mehe ja pojaga, kolm päeva lihtsalt olemist, on midagi, mida meeles hoida.

See täielik kevadine päikesepaiste! Ilm oli üsna tuuletu, niisiis oli külma õhu ignoreerimiseks vaja lihtsalt sulejope selga vedada ja siis oli õues ütlemata mõnus. Kõik õitses ümberringi, maa oli tihedalt lillesid täis. Kõik oli karge ja värske ja mõnusalt merelõhnaline. 

Maja kütta oli mõnus. Õues olla oli uskumatult mõnus. Koos olla oli mõnus. Metsas ja mere ääres. Õhtul köögis koos teed juua oli mõnus. See, et ma olin üleni ära ja üle hoolitsetud, oli lihtsalt sügavalt ja eriliselt tore. Vahepeal on nii hea olla natukeseks natukene nõrk, kui keegi mu eest nii hästi hoolitseb. 

Oeh. Elu on hea, isegi siis, kui vahepeal on keeruline. Sellist tobedat olemas-olemise idülli tuleb nüüd lihtsalt igasse päeva jälle järjest rohkem leida. 

No comments:

Hüpohondriline "aga äkki on see patoloogiline?"

Kohati põhjustab ülevõlli eneseanalüüs koomilisi hetki. Aga äkki ma polegi normaalne? Noh, selgesti ei ole, normi piirest kõigun ma ju välja...