Thursday, July 4, 2019

Hilisõhtused vestlused veini toel

Tegelikult ei ole vaja psüühikat mõjutavaid substantse selleks, et ennast avada, jõuda põhjapanevate järeldusteni, või vaielda-vaielda-vaielda, nii et maailm muutub ja taeva värvid vahelduvad, või vähemalt see tundub nii, aga säänsed substantsid aitavad kaasa. Seega, mõtted, mis vajavad mahamärkimist selleks, et nende kallal töötada:

Alandlikkus ja enese väärtuse kaubamärgi kaitse - kuidas leida sellist tasakaalu, mis on konstruktiivne ja samal ajal õiglane? Viited elule: "Kas su hinge ikkagi ei torgi, kui sa ei saa tunnustust oma idee eest?"; "Ma läksin sealt ära, sest ma pidin kulutama rohkem aega sellele, et promoda oma töö väärtust, kui sellele, mida ma tegelikult tegin." "Mul on õppejõu mõtlemine - kui mu õpilane õnnestub, on see tema edu, hoolimata sellest, et mina võisin olla selle taga." "Ma siiski vajan, et keegi teaks, et ma olen selle taga", "kuule, kui see oli sinu idee, siis mingist hetkest alates on see juba autoriõiguse all".

Absoluutse enesekindluse saavutamine on võimalik ka siis, kui selles sisaldub suur hulk ebakindlust, sest intelligentse inimesena ma tean, et mida rohkem ma tean, seda rohkem ma tean, kui vähe ma tean. Kui ma oleksin eneses absoluutselt kindel, oleksin ma lihtsalt rumal, mistõttu mu ebakindlus toidab mu enesekindust: see. on. normaalne. Kui ma poleks ebakindel, ei saaks ma olla eneses kindel.

Armumine on elu paratamatus, põhikunst on selles, kuidas seda meisterlikult sublimeerida. Teatud mõttes polüamoorse olevuse kohandumine monoamoorse maailmaga, puhas praktilisus kõiki plusse ja miinuseid arvestades. Liiati - kas see on mingi loobumine, kui ma tean, milline tuumakütus see mu mootoritele on? Mul ei ole sellesse silmini sisse hüpates midagi kaotada, seetõttu pole tegemist riskiga. See lihtsalt on sisemine salarelv, mis jah tekitab sisemist ärevust, aga ma oskan seda loovatel viisidel ära kasutada. Väga veider enesesäilitusmehhansim, aga kes on kord näinud selle kütuse toimimistõhusust, ei saaks ealeski kahelda selle meetodi praktilisuses.

Ja eelkõige oleme me siin kuratlikult praktilised, töödeldes unistused ja pöörase kujutlusvõime lihtsalt... energiaks. Mis toidaks paremini?


No comments:

Hüpohondriline "aga äkki on see patoloogiline?"

Kohati põhjustab ülevõlli eneseanalüüs koomilisi hetki. Aga äkki ma polegi normaalne? Noh, selgesti ei ole, normi piirest kõigun ma ju välja...