Sunday, November 18, 2012

Hetki

Mul tekkisid veidrad seosed pildiga, kus kaks hunti metskitse murravad. Mida ütleks Freud? Või Anne Rice?

Ja siis see suur, et tekst: "Misasja? Minu joogi sees on poison 10?! Tatikad olete. Fireball 5." võib teatud kontekstis olla kohutavalt naljakas. Sest see on NII nerdy... ja nii naljakas.

Ning veini, vee ja kohvi segu on see, mida ma kannan koh-utavas koguses ilma igasuguste tagajärgedeta. Kuigi võibolla arvan ma lihtsalt oma halenaljakas rikkumatuses (ja see on tsitaat!), et poolteist pudelit punast veini pika õhtu peale üldse kvalifitseerub koguseks.

Öine Tartu on linn, millele võib kõik andeks anda.

No comments:

Hüpohondriline "aga äkki on see patoloogiline?"

Kohati põhjustab ülevõlli eneseanalüüs koomilisi hetki. Aga äkki ma polegi normaalne? Noh, selgesti ei ole, normi piirest kõigun ma ju välja...