Tuesday, March 28, 2017

Mingid seisukohad ja ausad ülestunnistused


  • Mõnikord meeldib mulle jälgida inimesi, kes mulle ei meeldi. See on ühtaegu päris õpetlik ja üksjagu naljakas. Või oleks "meelelahutuslik" ausam sõna? Samas - need on narri naljad, mis on tapvalt tõsine teema läbini.
  • Mõnikord on mul raskusi sotsiaalsete vanusenormide arvestamisega. Ma ei saa neist päriselt aru, kuigi ma muidugi tean, et nad olemas on. 
  • Kui mulle keegi pööraselt meeldib, võiksin ennast kahtlustada selles, et jumaldan iseenese peegelpilti, kui mus samavõrd joontega, mis meis on ühised, ei põhjustaks tobedat eufooriat jooned, mis on täiesti erinevad.
  • Tuli ja tuul. See mõte meeldib mulle nii kohutavalt, et see otsib üha uusi ja uusi väljendusi. Eneseanalüüs - tore, aga kaua sa seda naba nokid. Lohesurf, veelgi enam, kirrrglik lohesurf võiks olla selle kombinatsiooni imeline väljund. Vabadus, oht, võistluslikkus, jõud, mäng, ilusad noored mehed... No ausalt, miks ma nii kaua ootasin üldse?
  • Ma värvisin juuksed tulbipunaseks ainult selleks, et neid mitte kohe roheliseks värvida.



No comments:

Hüpohondriline "aga äkki on see patoloogiline?"

Kohati põhjustab ülevõlli eneseanalüüs koomilisi hetki. Aga äkki ma polegi normaalne? Noh, selgesti ei ole, normi piirest kõigun ma ju välja...