Friday, February 9, 2018

Lootusetu optimist

Einoh, lust ja luiged ja lillepidu, aga vahepeal saan jälle lumepalliga näkku ja pean käe maha toetama.

Õnneks olen lootusetu optimist ja isegi siis, kui saan pihta ja on natuke nõme ja põen, põen selle ehedalt välja. Nii, et jälgegi ei jää. Mingid pisikesed pabulad mind ei armista.

(Nojah, arme mul muidugi on, aga need on Olulistest Asjadest elus ja isegi oma Suurte Lahinguhaavade arme kannan armastuse ja uhkusega. Mis mõttes kosmeetiline kirurgia, käige ka kus see ja teine, ma olen need armid välja teeninud, nad on minu jaoks lõputult ilusad ja kuigi nende puudutamine teeb isegi nüüd ikka veel haiget, on isegi see haigetsaamine tunnustuseks läbielatule. Mingil juhul ei kavatse ma seda enesest välja teraabitseda, see ei oleks vääriline.)

Nii, et igatahes on järjekordselt põhjust rõõmustada, et kui ka lumepall näkku tabas, maitsen paar hetke hiljem värskendavat lumevett, mis huultele sulab ja leian, et oooo..... kui huvitav!

Ja edasi tuleb rida lumeingleid.

No comments:

Hüpohondriline "aga äkki on see patoloogiline?"

Kohati põhjustab ülevõlli eneseanalüüs koomilisi hetki. Aga äkki ma polegi normaalne? Noh, selgesti ei ole, normi piirest kõigun ma ju välja...